Strony internetowe Usługi

Audyt SEO wykaże problemy Twojej strony internetowej

Audyty stron internetowych - dalsze informacje o tych usługach znajdziesz tutaj.

Wedle internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt to ewaluacja spółki, firmy bądź przedsiębiorstwa pod kątem rozmaitych obszarów, m.in finansowych i organizacyjnych, a także analiza możliwości rozwoju. Czym, mając na uwadze powyższe, jest zatem audyt SEO? Jest to głęboka analiza strony internetowej, sprawdzająca przeróżne jej aspekty, jak meta opisy i tytuły, szybkość ładowania się witryny, strukturę nagłówków, kod strony i wiele mniej i bardziej istotnych elementów. Prócz samego wyliczenia błędów i nieprawidłowości, w szczegółowym audycie SEO powinny znaleźć się też wskazówki co do rozwiązania wymienionych problemów.

Audyt SEO bada stronę internetową pod względem zawartości strony, użyteczności, zgodności ze standardami W3C, jak również prawidłowości kodu. Poza tym sprawdzane jest również, czy strona jest przyjazna dla wyszukiwarek. Krótko mówiąc, audyt SEO zamawia się w agencji, żeby wykryła ona wszystkie nieprawidłowości na stronie oraz – co najistotniejsze – zaleciła rozwiązania, które umożliwią ich naprawę.

Audyt SEO – płatny czy darmowy?

Online można znaleźć masa narzędzi oraz stron, z wykorzystaniem których można natychmiast i bez opłat wykonać audyt SEO strony www. Atuty tej opcji? Szybkość oraz cena. Argumenty przeciw? Całkiem sporo. Wersje testowe bądź też darmowe narzędzia z ograniczaną funkcjonalnością, nie są doskonałe. Jeśli już wykażą jakieś błędy na stronie, to na pewno nie wszystkie. Sporo pomyłek (np. w kodzie) spostrzec można tylko podczas analizy wykonanej przez człowieka, a nie oprogramowanie.

Na audyt SEO wykonywany przez agencję trzeba zaczekać w większości wypadków od kilku dni do mniej więcej miesiąca. Czas na przygotowanie analizy powinien zostać sprecyzowany w umowie podpisanej z firmą, która zadeklarowała, że go zrealizuje. Audyt płatny umożliwia wykrycie wszelkich kluczowych problemów kryjących się w witrynie. Jeśli strona została postawiona na gotowym szablonie lub na platformie typu Shoper czy Magento, to elementów do naprawienia może być sporo. Kiedy strona powoli się wczytuje i ma właściwie zerową widoczność na najważniejsze dla klienta słowa kluczowe, to też są to znaki, że zlecenie zewnętrznej firmie SEO audytu jest dobrym rozwiązaniem.

Audyt SEO – co ujawni, gdy będzie zrealizowany dobrze

Poprawnie zrealizowany audyt SEO może ujawnić sporo błędów witryny, między innymi:

  • brak bądź nieprawidłowe połączenie z narzędziami Google (np. Google Search Console),
  • przyczyny niskiej widoczności strony na słowa kluczowe,
  • faktyczna ilość zaindeksowanych podstron,
  • problemy z dostępnością witryny dla robotów,
  • jakość kodu strony,
  • nieprawidłowości w hierarchii nagłówków,
  • niska jakość zawartości strony,
  • nieprzetłumaczone wersje językowe strony,
  • brak tytułów i opisów meta,
  • błędy strony w wersji na komórki, np. nieprawidłowe wyświetlanie się różnych obrazów,
  • brak czy też nieuzupełniona wizytówka Google Moja Firma,
  • powolne ładowanie się strony w wersji na komputer oraz na urządzenia mobilne

.

Adres firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]