WordPress stał się w minionych latach tak wziętym systemem zarządzania treścią, że ilość sklepów i stron działających z jego użyciem liczy się w tej chwili w milionach. Powszechność korzystania z tego CMS-a powoduje, iż strony postawione na WordPressie bywają częstym celem ataków cyberprzestępców. W sytuacji zainfekowania witryny złośliwym oprogramowaniem, potrzebne będzie usunięcie wirusa z WordPressa. […]
Strony internetowe
Nie zastąpi porady lekarskiej, ale dostarcza cennych informacji – portal zdrowia
W internecie da się niezmiernie łatwo uzyskać informacje o dowolnej dziedzinie życia. Internauci upodobali sobie zwłaszcza odpytywanie Google o kwestie medyczne, nierzadko wręcz poprzedzając definitywną decyzję o konsultacji z lekarzem dniami szperania w sieci z nadzieją na samodzielne odnalezienie odpowiedzi na palący problem. Lecz czy to dobry sposób wykorzystywania wiedzy dostępnej na stronach o urodzie […]
Jak użyć PBN do zwiększenia widoczności strony?
Aby konsument dostrzegł twoją działalność musisz nie tylko złożyć stronę firmową, ale również zadbać o jej widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony i to czy systematycznie dodawane są do niej kolejne profesjonalne i użyteczne dla klienta artykuły. Lecz nie wolno też zaniedbywać tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania […]
Gdzie szukać informacji o najciekawszych miejscach w Małopolsce?
Chociaż województwo małopolskie jest jednym z mniejszych w Polsce, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno turystom zza granicy, jak i z innych części kraju. Dzieje się tu dużo, więc często z trudem można znaleźć coś dla siebie w potopie informacji o ciekawych zabytkach i bieżących imprezach sportowych czy kulturalnych w Małopolsce. Gdzie szukać sprawdzonych informacji […]
Landing page – czym jest, jakie spełnia role i co na nim umieścić, by był skuteczny?
Dobra widoczność w wynikach wyszukiwania, prawidłowa optymalizacja strony internetowej czy świetnie przemyślany i wdrożony UX nie zawsze przekłada się na wysokie ROI, czyli zysk z inwestycji. Często klient wchodzi na stronę główną firmy, przeklikuje ją, a potem szybko opuszcza nie dokonując zakupu. Jak zatem nie tylko ściągnąć na swoją stronę nowego klienta, ale także zaciekawić […]
Pozycjonowanie stron w Krakowie – zdobądź widoczność
Popularność internetu oraz wygoda wykorzystania go do znalezienia potrzebnych usług i towarów spowodowała, iż każda firma pragnie obecnie być zauważalną w sieci. Naturalnie, samo posiadanie strony firmowej nie znaczy, że nowi klienci do nas trafią – ważna jest wszak widoczność na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. Dużo niedużych przedsiębiorstw, które działają jedynie w określonym województwie […]
Jak stworzyć mapę witryny?
Sitemapa to plik zawierający listę adresów w danej domenie. Pomaga ona robotom Google w poruszaniu się po jej zawartości, dzięki czemu są one w stanie szybciej dotrzeć do stron, na których zaindeksowaniu nam zależy. O tym, jak ją wygenerować oraz jakie narzędzia mogą być w tym pomocne, dowiesz się z poniższego artykułu. Na czym polega […]
Meta description – czym jest opis meta i jak go napisać, by był skuteczny?
Jak w swoim poradniku pisze Google – meta description nie jest widoczny podczas wizyty na stronie, łatwo więc można o nim zapomnieć, ale mimo to nie powinniśmy go zaniedbywać. Jest to ważny element, ponieważ krótko prezentuje naszą stronę użytkownikowi, tj. potencjalnemu klientowi i może wyświetlać się w wynikach wyszukiwania. Czy ma jednak znaczenie dla pozycjonowania? […]
Audyt SEO wykaże problemy Twojej strony internetowej
Wedle internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt to ewaluacja spółki, firmy bądź przedsiębiorstwa pod kątem rozmaitych obszarów, m.in finansowych i organizacyjnych, a także analiza możliwości rozwoju. Czym, mając na uwadze powyższe, jest zatem audyt SEO? Jest to głęboka analiza strony internetowej, sprawdzająca przeróżne jej aspekty, jak meta opisy i tytuły, szybkość ładowania się witryny, […]
Wdrożenie sklepu WooCommerce – zadanie dla profesjonalisty
Chcesz założyć sklep internetowy? Jeśli dysponujesz już stroną na WordPress, jak również jeżeli nie posiadasz w ogóle strony www i musisz zacząć od zera, sklep na wtyczce WooCommerce jest doskonałym wyjściem. Tworzenie sklepów WooCommerce – atuty tej wtyczki Ze względu na to, jak szeroką popularnością mogą pochwalić się strony projektowane z wykorzystaniem WordPressa, nie trudno […]