Budowa wizerunku marki to skomplikowane zadanie, opierające się na przedsięwzięciach obejmujących różnorodne dziedziny. Jedną z nich jest oczywiście dystrybucja gadżetów z nadrukiem, które mają wywołać asocjacje z daną firmą. Te gadżety z logo muszą być po pierwsze przydatne – w ten sposób osoby nimi obdarowane będą używać ich częściej, a w wyniku tego będą pozytywnie kojarzyć daną markę. Dlatego firmy wybierające tę metodę reklamy z reguły zamawiają takie gadżety jak kubki, długopisy czy portfele. Sporym powodzeniem cieszą się również breloki i smycze z własnym nadrukiem. Dlaczego opłaca się je kupić? Jak najlepiej je wykorzystać?
Smycze reklamowe. Kiedy opłaca się je kupić?
Źródła powodzenia breloków i smyczy z logo nie trzeba daleko szukać. O ich popularności jako gadżetów wykorzystywanych w promocji przesądzają przede wszystkim ich niski koszt produkcji, nie przekraczający z reguły kilku polskich złotych za jedną sztukę. To powoduje, że bez przeciążenia firmowego budżetu, można kupić ich znaczną ilość. Jest to kluczowe dla firm, które szykują większe akcje marketingowe, opierające się m.in o dystrybucję gadżetów ogromnej grupie osób, np. klientom marketu albo gościom firmowego stoiska podczas giełdy. Smycze z logo są także często zamawiane przez firmy dla własnych pracowników – umożliwiają wygodne noszenie plakietek z ID oraz kart używanych do otwierania drzwi.
Breloki z logo mogą być funkcjonalnym gadżetem
A co z brelokami? Najważniejsza przyczyną, dlaczego właściciele firm ochoczo sięgają po breloki z logo jest ich zaskakująca potężna różnorodność. Wśród nich są zarówno te służące jako zawieszka do kluczy, jak i breloki o większej użyteczności, jak przykładowo miarki, latarki bądź otwieracze do kapsli.