Przed markami, które wybierają się na targi bądź organizują promocję, często pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Powinien on nie tylko przyciągnąć uwagę klientów, ale też nieść ze sobą pewną wartość, aby na co dzień go używali i tym sposobem wytworzyli przywiązanie do marki. Takim produktem są właśnie torby z logo firmy.
Torby z logo – warianty
Sprawdzając katalogi firm zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych łatwo dostrzec, iż pod kategorią “torba” kryje się wiele artykułów. Są to miedzy innymi torby na zakupy – zapewne najpopularniejszy i bardzo funkcjonalny gadżet reklamowy. Nadruk nazwy akcji lub logotypu na płóciennych, jutowych oraz bawełnianych torbach na ramię po prostu wspaniale wygląda, a jednocześnie jest dostatecznie trwały, żeby długo utrzymywać się na materiale. Kolejnym atutem takich toreb jest ich koszt. Zależnie od nakładu zamówienia i rodzaju torby, cena najczęściej zaczyna się od kilku złotych za jedną sztukę. Nadruki nanosi również na torbach na notebooka czy torbach podróżnych i sportowych. Są to akcesoria, które docenią m.in organizatorzy popularnych konferencji oraz wykładów. Naturalnie, koszt produktów tego typu i druku na nich jest w takich przypadkach odpowiednio wyższy – dochodzi nawet do kilkudziesięciu złotych.
Nie tylko torby z własnym nadrukiem?
Agencje prowadzące działania marketingowe na ogół zamawiają kilka typów gadżetów. Winny więc złożyć zamówienie w hurtowni z gadżetami, która w swojej ofercie ma jeszcze kilkanaście innych artykułów promocyjnych do zadruku. Wraz z torbami bawełnianymi warto zlecić m.in. nadruk na zagłówkach, plecakach typu worek czy pozostałych praktycznych artykułach z tkaniny lub uzupełnić zamówienie o typowe gadżety reklamowe, jak długopisy, ołówki i smycze, które bezustannie cieszą się zainteresowaniem klientów.