Reklama Strony internetowe Usługi

Pozycjonowanie long tail, lokalne i okresowe

Jeżeli chcesz zamówić pozycjonowanie stron Kraków, skieruj się w to miejsce

Znamy 3 popularne strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa wyjątkową funkcję przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak koncert popularnego piosenkarza, Tłusty Czwartek czy Dzień Matki. Ten rodzaj pozycjonowania będzie wyjątkowo skuteczny, jeżeli popularna w danym czasie fraza zostanie odkryta i użyta odpowiednio wcześnie. Na ogół pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze gastronomii i turystyki. Najczęściej powinno się zacząć je na 2-3 miesiące przed ważnym wydarzeniem, żeby wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową albo zmodyfikowaną treść strony internetowej.

Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)

Kolejny model pozycjonowania to trafne i przetestowane rozwiązanie dla posiadaczy niskich budżetów na reklamę. Dzięki stosownemu doborowi słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale również stawki za reklamę w Google Ads mocno się obniżą. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza również dużo mniejszą konkurencję. Istotne jest także to, że rośnie trend wpisywania uściślonych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– telefon Samsung Galaxy A50 biały,
– obuwie sportowe Nike Tanjun czarne sklep online,
– golarka Braun Seria 5 szara.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niesłychanie ważne zwłaszcza dla sklepów internetowych. Z wykorzystaniem tego typu fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie nader szeroką ofertę artykułów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego rodzaju najważniejsze jest połączenie frazy z nazwą danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę przeważnie:
– państwo (przykładowo “filharmonia Polska”)
– miasto (“weterynarz Kraków”)
– dzielnicę (“sklep rowerowy Żoliborz”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie sprawdzi się w przypadku podmiotów lokalnych, które adresują swoje produkty tylko do odbiorców zamieszkujących w tym samym regionie. Taki sposób pozycjonowania jest wykorzystywana też wówczas, gdy firma ma niewiele finansów na reklamę i nie ma możliwości rywalizować na słowa kluczowe bez dopasowania regionalnego, przykładowo zamiast “nauka gry na pianinie“, to “nauka gry na pianinie Kraków”.

Adres firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]