Reklama Strony internetowe Usługi

Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Szczegółowe informacje o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO. Przekonaj się!

Gdy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż w XXI w. obecność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, gdyż to właśnie tu gros klientów pierwszy raz zetknie się z twoją ofertą. Jak zatem wybrać dobrą firmę SEO? Polecamy posłuchać wskazówek ekspertów.

Google podpowiada, jak znaleźć rzetelną firmę SEO

Nie można negować, iż cały sektor usług SEO, a więc działań, których celem jest optymalizacja stron www pod wyszukiwarki, powstała i cały czas rozwija się zasadniczo wyłącznie za dzięki Google. Pomimo istnienia licznych alternatyw, jak przykładowo Baidu, DuckDuckGo czy Yahoo, nadal kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie pozyskać widoczność w sieci, musi spróbować powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, w których występuje mocna konkurencja, przeważnie jest to niemożliwe bez konsultacji z fachowcami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea optymalizacji stron jest czymś nowym, i nakręciło krótki instruktaż, jak rozpoznać rzetelną agencję SEO.

Czym zdaniem Google wyróżnia się solidna firma SEO?

Pracownica Google z ponad 10-letnim stażem punkt po punkcie objaśnia, jak zidentyfikować dobrą agencję SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:

  • zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozycjonowanie w wyszukiwarce na pojedyncze słowa kluczowe,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych działań, np. poprzez comiesięczne raportowanie oraz stały dostęp do statystyk strony,
  • zdolność estymacji czasu oraz budżetu niezbędnego do wykonania zakładanych działań,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dogłębnego audytu strony.

Pracownica firmy Google podkreśla też, iż solidna agencja SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w wielu przypadkach dającym odczuwalne efekty zazwyczaj po kilku miesiącach pracy.