Potrzebujesz porady agencji social media Kraków? Dobrze trafiłeś!
Gdy prowadzi się firmę, niezależnie czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy dystrybucją, działania marketingowe powinny stanowić ważny element kreowania jej rozpoznawalności. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa mają środki finansowe na utworzenie i utrzymanie swoich działów ds. reklamy, jednakże niewielkie firmy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja marketingowa – zespół specjalistów pomoże Ci w promocji
Agencja reklamowa to grupa kreatywnych osób z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami pomocnymi w marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w sieci (kanały social media, animacje i klipy viralowe), jak i grafiki użytkowej (również przygotowanie do druku), agencja marketingowa gwarantuje klientom wszechstronną obsługę. Nowe firmy mogą zlecić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (koperty, wizytówki czy papier firmowy), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, iż będzie ono poprawnie zastosowane podczas projektowania materiałów promocyjnych – stoisk targowych, kalendarzy, ulotek czy billboardów. Agencja reklamowa przygotuje także ciekawe, unikalne teksty na stronę www zamawiającego, a także zaplanuje schemat kontaktów z odbiorcami za pośrednictwem najpopularniejszych mediów społecznościowych, jak np. Twitter, Facebook czy Instagram.
Do których firm adresowana jest oferta agencji marketingowej?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie znaczy to jednak, iż to wyłączny model współpracy. Praca agencji często polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie zespołu zajmującego się reklama i marketingiem. Jeśli zatem nie ma on doświadczenia w organizacji konferencji, targów bądź spotkań z klientami wymagających zwykle skrupulatnego planowania, takie zadania może przejąć zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu harmonijnej i kompetentnej grupy pracowników – wystarczy powierzyć jej opracowanie planu szkoleń albo organizację imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują setki agencji marketingowych, warto jednakże decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do znacznego zespołu doświadczonych profesjonalistów. Umożliwi to przekazanie wszystkich działań marketingowych jednej agencji i tym samym łatwiejszą kontrolę nad integralnością kampanii oraz wizerunku firmy.
Adres firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]