Większość przedsiębiorców, bez względu na uzyskiwane obecnie wyniki, zadaje sobie pytanie czy da się z naszej kampanii wyciągnąć coś więcej. Audyt Google Ads powinien skutkować opisanymi w merytorycznej formie możliwościami, plusami i minusami bieżącej kampanii, przedstawiać listę obecnych braków ale także opisywać te elementy, które zostały poprawnie wdrożone. Jednocześnie w zdecydowanej większości przypadków dotyczy to […]
Reklama
Kampanie Google Ads
Skuteczna reklama bez wątpienia jest kluczem do sukcesu. Precyzyjnie opracowane i dokładnie targetowane działania reklamowe pozwalają skutecznie zwiększać rozpoznawalność marki, generować ruch na stronie czy zwiększać poziom sprzedaży. Google Ads (dawniej Google AdWords) jest obecnie najbardziej efektywnym i jednocześnie najszybszym sposobem na osiągnięcie zamierzonego efektu — niezależnie od tego, czy jest nim wejście na stronę, […]
Jak użyć PBN do zwiększenia widoczności strony?
Aby konsument dostrzegł twoją działalność musisz nie tylko złożyć stronę firmową, ale również zadbać o jej widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony i to czy systematycznie dodawane są do niej kolejne profesjonalne i użyteczne dla klienta artykuły. Lecz nie wolno też zaniedbywać tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania […]
Jak pisać bloga? O skutecznych tekstach SEO, które generują wartościowy ruch
Zastanawiasz się nad prowadzeniem bloga firmowego lub posiadasz go, ale opublikowane teksty nie przekładają się na wartościowy ruch? Sprawdź, jakie kryteria muszą spełniać skuteczne teksty SEO, które pomagają w pozycjonowaniu strony i przyciągają nowych klientów. Jakie są cele prowadzenia bloga? Prowadzenie bloga firmowego to jedno z podstawowych zaleceń firm zajmujących się pozycjonowaniem i optymalizacją stron […]
Landing page – czym jest, jakie spełnia role i co na nim umieścić, by był skuteczny?
Dobra widoczność w wynikach wyszukiwania, prawidłowa optymalizacja strony internetowej czy świetnie przemyślany i wdrożony UX nie zawsze przekłada się na wysokie ROI, czyli zysk z inwestycji. Często klient wchodzi na stronę główną firmy, przeklikuje ją, a potem szybko opuszcza nie dokonując zakupu. Jak zatem nie tylko ściągnąć na swoją stronę nowego klienta, ale także zaciekawić […]
Pozycjonowanie stron w Krakowie – zdobądź widoczność
Popularność internetu oraz wygoda wykorzystania go do znalezienia potrzebnych usług i towarów spowodowała, iż każda firma pragnie obecnie być zauważalną w sieci. Naturalnie, samo posiadanie strony firmowej nie znaczy, że nowi klienci do nas trafią – ważna jest wszak widoczność na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. Dużo niedużych przedsiębiorstw, które działają jedynie w określonym województwie […]
Wirtualny spacer z modelem 3D – pokaż się potencjalnym klientom
Wirtualny spacer z modelem 3D to znakomity sposób na przedstawienie przyszłym klientom naszej powierzchni usługowej, biura czy nieruchomości, z których planują korzystać. Dla wielu osób sposobność obejrzenia takiego lokalu przed podpisaniem umowy jest bardzo ważna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, możemy pomóc podjąć im pomyślną dla nas decyzję. Ale czym są […]
W reklamie postaw na użyteczność – o smyczach i brelokach z logo
Budowa wizerunku marki to skomplikowane zadanie, opierające się na przedsięwzięciach obejmujących różnorodne dziedziny. Jedną z nich jest oczywiście dystrybucja gadżetów z nadrukiem, które mają wywołać asocjacje z daną firmą. Te gadżety z logo muszą być po pierwsze przydatne – w ten sposób osoby nimi obdarowane będą używać ich częściej, a w wyniku tego będą pozytywnie […]
Czy warto zainwestować w wirtualny spacer Google Maps?
Promocja firmy w Mapach Google to obecnie istotny punkt promocji marki w sieci. Z jej pomocą stajemy się widoczni dla internautów wyszukujących w danej lokalizacji określoną usługę i możemy w ten sposób pozyskać wielu klientów. Istnieje fenomenalna metoda, aby wśród sporej ilości podobnych firm w naszej lokalizacji zaznaczyć swoją obecność na Mapach Google i prześcignąć […]
Pomoc agencji SEO – sposób na sukces w sieci
Przedsiębiorstwa lub właściciele sklepów internetowych, którzy marzą o tym, by pojawiać się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce, mogą to osiągnąć na minimum trzy sposoby. Pierwszy, którego nie polecamy, to podjęcie działań samemu. Nie dysponując doświadczeniem w problematyce SEO i nie monitorując regularnie informacji o zmianach w algorytmie Google, trudno działać trafnie i – najważniejsze – […]