Reklama

Strategia pozycjonowania (SEO) – jak ją dobrze przygotować?

Czym właściwie jest strategia SEO? To złożony proces planowania i wdrażania działań optymalizacyjnych w celu poprawy pozycji strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Wymaga zidentyfikowania słabych i mocnych stron witryny, wskazania kierunku dalszego rozwoju oraz oceny dotychczasowych postępów. Stworzenie planu SEO umożliwia więc szybsze reagowanie na ewentualne błędy i niesatysfakcjonujące wyniki. W dłuższej perspektywie pozwala […]

Reklama

Reklama PPC – 5 wskazówek jak zacząć działać w modelu Pay Per Click

Rozpoczęcie działań w świecie marketingu internetowego nie jest rzeczą trudną. Jednakże, aby zrobić to optymalnie i uzyskać wymierne korzyści należy odpowiednio się do tego przygotować. Już od samego startu jesteśmy bombardowani akronimami, CPC, CPM, PLA… Pomyśleć, że sama nauka specjalistycznego żargonu może trwać wystarczająco długo, żeby stracić cały zapał do dalszych działań. Dziś skupimy się […]

Reklama

Audyt Google Ads i jego możliwości

Większość przedsiębiorców, bez względu na uzyskiwane obecnie wyniki, zadaje sobie pytanie czy da się z naszej kampanii wyciągnąć coś więcej. Audyt Google Ads powinien skutkować opisanymi w merytorycznej formie możliwościami, plusami i minusami bieżącej kampanii, przedstawiać listę obecnych braków ale także opisywać te elementy, które zostały poprawnie wdrożone. Jednocześnie w zdecydowanej większości przypadków dotyczy to […]

Reklama

Kampanie Google Ads

Skuteczna reklama bez wątpienia jest kluczem do sukcesu. Precyzyjnie opracowane i dokładnie targetowane działania reklamowe pozwalają skutecznie zwiększać rozpoznawalność marki, generować ruch na stronie czy zwiększać poziom sprzedaży. Google Ads (dawniej Google AdWords) jest obecnie najbardziej efektywnym i jednocześnie najszybszym sposobem na osiągnięcie zamierzonego efektu — niezależnie od tego, czy jest nim wejście na stronę, […]

Reklama Strony internetowe Usługi

Jak użyć PBN do zwiększenia widoczności strony?

Aby konsument dostrzegł twoją działalność musisz nie tylko złożyć stronę firmową, ale również zadbać o jej widoczność na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony i to czy systematycznie dodawane są do niej kolejne profesjonalne i użyteczne dla klienta artykuły. Lecz nie wolno też zaniedbywać tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania […]

Ciekawostki i porady Reklama

Jak pisać bloga? O skutecznych tekstach SEO, które generują wartościowy ruch

Zastanawiasz się nad prowadzeniem bloga firmowego lub posiadasz go, ale opublikowane teksty nie przekładają się na wartościowy ruch? Sprawdź, jakie kryteria muszą spełniać skuteczne teksty SEO, które pomagają w pozycjonowaniu strony i przyciągają nowych klientów. Jakie są cele prowadzenia bloga? Prowadzenie bloga firmowego to jedno z podstawowych zaleceń firm zajmujących się pozycjonowaniem i optymalizacją stron […]

Ciekawostki i porady Reklama Strony internetowe

Landing page – czym jest, jakie spełnia role i co na nim umieścić, by był skuteczny?

Dobra widoczność w wynikach wyszukiwania, prawidłowa optymalizacja strony internetowej czy świetnie przemyślany i wdrożony UX nie zawsze przekłada się na wysokie ROI, czyli zysk z inwestycji. Często klient wchodzi na stronę główną firmy, przeklikuje ją, a potem szybko opuszcza nie dokonując zakupu. Jak zatem nie tylko ściągnąć na swoją stronę nowego klienta, ale także zaciekawić […]

Reklama Strony internetowe Usługi

Pozycjonowanie stron w Krakowie – zdobądź widoczność

Popularność internetu oraz wygoda wykorzystania go do znalezienia potrzebnych usług i towarów spowodowała, iż każda firma pragnie obecnie być zauważalną w sieci. Naturalnie, samo posiadanie strony firmowej nie znaczy, że nowi klienci do nas trafią – ważna jest wszak widoczność na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. Dużo niedużych przedsiębiorstw, które działają jedynie w określonym województwie […]

Reklama Usługi

Wirtualny spacer z modelem 3D – pokaż się potencjalnym klientom

Wirtualny spacer z modelem 3D to znakomity sposób na przedstawienie przyszłym klientom naszej powierzchni usługowej, biura czy nieruchomości, z których planują korzystać. Dla wielu osób sposobność obejrzenia takiego lokalu przed podpisaniem umowy jest bardzo ważna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, możemy pomóc podjąć im pomyślną dla nas decyzję. Ale czym są […]

Reklama

W reklamie postaw na użyteczność – o smyczach i brelokach z logo

Budowa wizerunku marki to skomplikowane zadanie, opierające się na przedsięwzięciach obejmujących różnorodne dziedziny. Jedną z nich jest oczywiście dystrybucja gadżetów z nadrukiem, które mają wywołać asocjacje z daną firmą. Te gadżety z logo muszą być po pierwsze przydatne – w ten sposób osoby nimi obdarowane będą używać ich częściej, a w wyniku tego będą pozytywnie […]